شرح وظايف اداره امور حقوقي

۱۹۳ بازديد

شرح وظايف اداره امور حقوقي

 

Image result for ‫مشاوره حقوقي‬‎

 

1- پاسخگويي و دفاع و پيگيري كليه دعاوي اعم از حقوقي يا كيفري مطروحه عليه سازمان و ادارات تابعه و كليه مديريت هاي جهاد كشاورزي شهرستان در مراجع قضايي و ديوانه عدالت اداري .

2- اقامه دعوي اعم از حقوقي يا كيفري در مراجع ذيصلاح قضايي و غير قضايي و اداري بر عليه اشخاص حقيقي يا حقوقي كه به نحوي منافع و يا حق و حقوق سازمان را ناديده و يا بيت المال را حيف و ميل نموده و يا بر خلاف قوانين و مقررات به حقوق سازمان تجاوز و يا تعدي نموده و يا بر خلاف قوانين و مقررات مربوط با بخش كشاورزي عمل نموده باشد .

3- وصول مطالبات سازمان .

4- نقل و انتقال اموال غير منقول سازمان .

5- اخذ اسناد مالكيت عرصه واعيان متعلق به سازمان.

6- پاسخ به استعلامات ثبتي مربوط به اموال غير منقول سازمان .

7- ارائه مشاوره حقوقي به كليه واحدهاي تابعه و وابسته به سازمان.

8- ارائه مشاوره حقوقي در خصوص نحوه انعقاد قرارداد و تنظيم پيش نويس قراردادها ، توافقنامه ها ، متمم ها و الحاقيه هاي قراردادها با اشخاص حقيقي و حقوقي و ارائه طريق در خصوص نحوه تنظيم. 1- 8 (تهيه و تنظيم پيش نويس قراردادهاي ثبت مورد نياز ادارات و مديريت ها و معاونت هاي سازمان .

9- رسيدگي‌ به اختلافات‌ ناشي‌ از عدم‌ اجراي‌ قراردادها.

10- ارائه مشاوره و خدمات حقوقي به كاركنان سازمان .

11- حمايت قضايي از كاركنان سازمان و واحد هاي تابعه در راستاي وظايف محوله اداري .

12- استقرار دبيرخانه هيات نظارت موضوع ماده 33 قانون اصلاح قانون حفاظت و بهره برداري از جنگلها و مراتع كشور در اداره امور حقوقي و انجام اقداماتي به شرح زير:

الف) بررسي گزارش عوامل نظارتي شهرستان ها .

ب ) جمع آوري و دسته بندي اطلاعات و تنظيم ليستها جهت طرح در جلسه هيات نظارت به همراه پرونده هر مورد

ج ) ابلاغ مصوبات هيات نظارت ، اعم از صدور اخطاريه ، ابلاغ راي هيات مبني بر تمديد مدت قرارداد اجاره ، تعيين مهلت و يا فسخ و استرداد زمين : ج-1 ) تنظيم متن اخطاريه اعم از اخطاريه نوبت اول يا دوم طبق دستورالعمل اجرايي قانون فوق الذكر و ارسال آن از طريق پست . ج-2 ) ابلاغ تمديد مدت قرارداد اجاره و يا تعيين مهلت به مجري طرح و ارسال پرونده مربوطه به اداره امور اراضي جهت پيگيري و رونوشت آن به شخص مجري جهت اقدام لازم . ج-3 ) ابلاغ راي هيات نظارت مبني بر فسخ قرارداد و استرداد زمين به مجريان طرح ها از طريق اداره پست وفق ماده 33 قانون مارالذكر. ج-4 ) ابلاغ رونوشت آراء هيات نظارت مبني بر فسخ قرارداد و استرداد زمين به مديريت امور اراضي جهت اطلاع و اقدام لازم و مديريت جهاد كشاورزي شهرستان مربوطه به منظور انجام تامين دليل و اقدام مقتضي . ج-5 ) دفاع و پاسخگويي به دعاوي اقامه شده در مراجع ذيصلاح قضايي و يا ديوان عدالت اداري از ناحيه مجريان طرحها به خواسته ابطال و نقض راي هيات نظارت انجام شده است . ج-6 ) ابلاغ آراء قطعي هيات نظارت استان به دفترخانه تنظيم كننده سند اجاره جهت اقدام لازم به منظور فسخ و خلع و وصول مال الاجاره .
كلمات كليدي مرتبط: آگهي استخدام مهندسي صنايع , منطقه 4 نظافتچي مخصوص پزشكان , استخدام مهندس سخت افزار , پيتزا زن استخدام در خيابان طالقاني , استخدام مهندس نرم افزار , منشي تلفني استان البرز با حقوق و مزاياي عالي , مترجمي زبان هاي دنيا , اراك ريخته گر دانشجويي , كارگر ماهر ساختماني , ميدان انقلاب ساندويچ زن مسلط به زبان آلماني ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.